Retourbeleid en service – ICON010 Speel video af

Retourbeleid en service

Wat is het retour beleid?

Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over onze producten. Mocht een product dat je hebt besteld toch niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze binnen 14 dagen geretourneerd worden. Neem contact met ons op via service@icon010.nl. We kijken dan naar een gepaste oplossing. De retourzending is voor eigen rekening. Zodra we jouw retourzending hebben ontvangen betalen wij alle gedane betalingen inclusief verzendkosten ‘van je bestelling’ terug.
Gedragen ICON010-sokken kunnen niet retour gezonden worden. ICON010-sokken kunnen alleen retour gezonden worden als het label nog intact is en aan de sok bevestigd is.

Wat is de levertijd?

ICON010 hanteert een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. Ons doel is om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Je ontvangt een track&trace code zodra het pakket verstuurd wordt. 

Wat zijn de verzendkosten?

Via de webshop is het op dit moment alleen mogelijk bestellingen te doen voor levering in Nederland. Daarvoor rekenen we de volgende verzendkosten:

  • Pakket 0 tot 10 kilo: € 4,95
  • Brievenbuspakje 0 tot 2 kilo: € 3,95
  • Gratis verzending boven € 75,-

Hoe kan ik betalen in jullie webshop?

Voor online bestellingen maken wij gebruik van betaling via iDeal of creditcard.

Heeft u een klacht?

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij ICON010 via service@icon010.nl, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 7 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door ICON010, zal ICON010 de geleverde producten kosteloos vervangen. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.